Enerji sektörünün şekillendirdiği çağımızda, sadece ekonomik anlamda değil; toplumsal ve çevresel anlamda da sürdürülebilir faaliyetler yürütmek ve enerji sektöründe yeniliklere imza atarak, kurumsal alt yapısı, kadroları ile müşteri memnuniyetini artırmak için çalışmaktayız.

Müşteri Memnuniyeti Politikamızın devamı için tıklayınız

Elektrik aboneliği nasıl yapılır? Nelere dikkat edilmelidir? Ayrıntılı bilgi için tıklayınız

Tüketicilerin elektriği hangi hallerde kesilir? Geri açılma süresi ne kadardır? Ayrıntılı bilgi için tıklayınız

Elektrik hizmetlerinde tüketicilerin temel hakları ve sorumlulukları nelerdir?Yaşanan sorunlarda nereye başvurmak gerekir? Ayrıntılı bilgi için tıklayınız

Serbest tüketici nedir? Serbest tüketici sözleşmesi imzalarken nelere dikkat edilmesi gerekir? Ayrıntılı bilgi için tıklayınız

Diyaliz makinesi ve solunum cihazı gibi elektrikli cihazlara bağlı olarak yaşayan tüketicilerin hakları nelerdir? Ayrıntılı bilgi için tıklayınız

Binamızın çatısını ve cephesini kullanarak nasıl güneş enerjisi elde edebiliriz? Ayrıntılı bilgi için tıklayınız

Tek zamanlı ve üç zamanlı tarife nedir? Ayrıntılı bilgi için tıklayınız

Elektrik faturamız hangi kalemlerden oluşur?Bu bedeller nasıl belirlenir? Ayrıntılı bilgi için tıklayınız

1. Şikâyet/Talep/Başvurularının İletilmesi

Tüketicilerimizin bize ulaşmak için tercih edebilecekleri kanal türlerimiz;

Çağrı Merkezi
444 46 02

Web Kanalı
www.akedas.com.tr

E-Posta
bilgi@akedas.com.tr

Yüz Yüze
Tüketici İşlem Merkezlerimiz

2. Kayıt altına alınması

Yukarıda paylaşılan bildirim kanalları üzerinden gelen şikayet/talep başvuruların sistem üzerinden kayıt altına alınarak değerlendirilmesi.

3. Araştırılması

Başvuruların, çağrı merkezimizde çalışan uzman müşteri temsilcilerimiz tarafından incelenerek ilk kontakta çözülmesi hedeflenmektedir. İlk kontakta çözümlenemeyen, detaylı araştırma ve saha çalışması gerektiren durumlarda, konusuna göre ilgili uzman çalışanlardan oluşan ilgili departmanlara yönlendirilerek sonuçlandırılır.

4. Sonuçlandırılması ve Yanıtlama

Tüketici başvurularının mümkün olan en hızlı şekilde sonuçlandırılması şirketimizin ilk önceliğidir. Her tüketici başvurusunu maksimum dikkat ve özenle, şikayet yönetimi süreçlerimize göre adil, tarafsız ve tüketici odaklı bir şekilde değerlendirilerek EPDK mevzuat ve yönetmelikleri çerçevesinde sonuçlandırılır. Tüketici başvurularının bize ulaşması itibariyle belirlenen yasal süreler içinde sonuçlandırarak başvuruların sonucu ile ilgili bilgi verilir.

5. Sürekli İyileştirme

AKEDAŞ Elektrik Perakende Satış A.Ş. şikayet yönetim sürecimiz, kullanmakta olduğumuz sistemler (ISO 10002) ve hizmet kalitemiz, performans göstergelerimiz sürekli olarak gözden geçirilerek iyileştirilir. Şikayetlerin tekrar etmemesi adına kök nedenler tespit edilerek düzenleyici önleyici faaliyetlerle süreçlerimiz sürekli yenilenir. Tekrarlanan problemlerde kök neden analizi yapılarak asıl neden tespit edilir ve gerekli düzenlemeler yapılarak tekrar etmemesi sağlanır. Bu sayfada yer alan bilgiler nedeniyle yasal yollardan hak talep edilemez.

XLSX
OCAK_2019
31.1.2019
XLSX
ARALIK
31.12.2018
XLSX
KASIM
1.1.2019
XLSX
EKİM
1.1.2019
XLSX
EYLÜL
1.1.2019
XLSX
AĞUSTOS
1.1.2019
XLSX
TEMMUZ
1.1.2019
XLSX
HAZİRAN
1.1.2019
Tüketiciye Özel
Sizi Dinlemeye Hazırız
Lütfen Adınızı ve Soyadınızı Giriniz.
Lütfen E-Posta Adresinizi Giriniz.
Lütfen Numaranızı Başında 0 Olmadan 10 Hane Olarak Belirtiniz.
Lütfen İletişim Tercihinizi Belirtiniz.
Lütfen Konuyu Belirtiniz.
Lütfen Mesajınızı Yazınız.
Online Randevu Al
Lütfen Adınızı Giriniz.
Lütfen Soyadınızı Giriniz.
Lütfen Tarih Giriniz.

Lütfen Saat Seçiniz.
Lütfen E-Posta Adresinizi Giriniz.
AKEDAŞ ELEKTRİK PERAKENDE SATIŞ ANONİM ŞİRKETİ
Gayberli Mahallesi 28043 Sokak A Blok No:45/A Onikişubat Kahramanmaraş / TÜRKİYE
Tel: 0 344 223 53 20
Fax: 0 344 223 53 24
Bizi Sosyal Medyadan da Takip Edin
Müşteri Temsilcisi: 444 46 02
E-Mail: bilgi@akedas.com.tr
Akedaş Elektrik Perakende Satış Anonim Şirketi 2018 Copyright