Enerji sektörünün şekillendirdiği çağımızda, sadece ekonomik anlamda değil; toplumsal ve çevresel anlamda da sürdürülebilir faaliyetler yürütmek ve enerji sektöründe yeniliklere imza atarak, kurumsal alt yapısı, kadroları ile müşteri memnuniyetini artırmak için çalışmaktayız.

Müşteri Memnuniyeti Politikamızın devamı için tıklayınız

Elektrik aboneliği nasıl yapılır? Nelere dikkat edilmelidir? Ayrıntılı bilgi için tıklayınız

Tüketicilerin elektriği hangi hallerde kesilir? Geri açılma süresi ne kadardır? Ayrıntılı bilgi için tıklayınız

Elektrik hizmetlerinde tüketicilerin temel hakları ve sorumlulukları nelerdir?Yaşanan sorunlarda nereye başvurmak gerekir? Ayrıntılı bilgi için tıklayınız

Serbest tüketici nedir? Serbest tüketici sözleşmesi imzalarken nelere dikkat edilmesi gerekir? Ayrıntılı bilgi için tıklayınız

Diyaliz makinesi ve solunum cihazı gibi elektrikli cihazlara bağlı olarak yaşayan tüketicilerin hakları nelerdir? Ayrıntılı bilgi için tıklayınız

Binamızın çatısını ve cephesini kullanarak nasıl güneş enerjisi elde edebiliriz? Ayrıntılı bilgi için tıklayınız

Tek zamanlı ve üç zamanlı tarife nedir? Ayrıntılı bilgi için tıklayınız

Elektrik faturamız hangi kalemlerden oluşur?Bu bedeller nasıl belirlenir? Ayrıntılı bilgi için tıklayınız

1. Şikâyet/Talep/Başvurularının İletilmesi

Tüketicilerimizin bize ulaşmak için tercih edebilecekleri kanal türlerimiz;

Çağrı Merkezi
444 46 02

Web Kanalı
www.akedas.com.tr

E-Posta
bilgi@akedas.com.tr

Yüz Yüze
Tüketici İşlem Merkezlerimiz

2. Kayıt altına alınması

Yukarıda paylaşılan bildirim kanalları üzerinden gelen şikayet/talep başvuruların sistem üzerinden kayıt altına alınarak değerlendirilmesi.

3. Araştırılması

Başvuruların, çağrı merkezimizde çalışan uzman müşteri temsilcilerimiz tarafından incelenerek ilk kontakta çözülmesi hedeflenmektedir. İlk kontakta çözümlenemeyen, detaylı araştırma ve saha çalışması gerektiren durumlarda, konusuna göre ilgili uzman çalışanlardan oluşan ilgili departmanlara yönlendirilerek sonuçlandırılır.

4. Sonuçlandırılması ve Yanıtlama

Tüketici başvurularının mümkün olan en hızlı şekilde sonuçlandırılması şirketimizin ilk önceliğidir. Her tüketici başvurusunu maksimum dikkat ve özenle, şikayet yönetimi süreçlerimize göre adil, tarafsız ve tüketici odaklı bir şekilde değerlendirilerek EPDK mevzuat ve yönetmelikleri çerçevesinde sonuçlandırılır. Tüketici başvurularının bize ulaşması itibariyle belirlenen yasal süreler içinde sonuçlandırarak başvuruların sonucu ile ilgili bilgi verilir.

5. Sürekli İyileştirme

AKEDAŞ Elektrik Perakende Satış A.Ş. şikayet yönetim sürecimiz, kullanmakta olduğumuz sistemler (ISO 10002) ve hizmet kalitemiz, performans göstergelerimiz sürekli olarak gözden geçirilerek iyileştirilir. Şikayetlerin tekrar etmemesi adına kök nedenler tespit edilerek düzenleyici önleyici faaliyetlerle süreçlerimiz sürekli yenilenir. Tekrarlanan problemlerde kök neden analizi yapılarak asıl neden tespit edilir ve gerekli düzenlemeler yapılarak tekrar etmemesi sağlanır. Bu sayfada yer alan bilgiler nedeniyle yasal yollardan hak talep edilemez.

XLSX
SUBAT_2019
2/28/2019
XLSX
OCAK_2019
1/31/2019
XLSX
ARALIK
12/31/2018
XLSX
KASIM
1/1/2019
XLSX
EKIM
1/1/2019
XLSX
EYLL
1/1/2019
XLSX
AGUSTOS
1/1/2019
XLSX
TEMMUZ
1/1/2019
XLSX
HAZIRAN
1/1/2019
Tüketiciye Özel
Sizi Dinlemeye Hazırız
Lütfen Adınızı ve Soyadınızı Giriniz.
Lütfen E-Posta Adresinizi Giriniz.
Lütfen Numaranızı Başında 0 Olmadan 10 Hane Olarak Belirtiniz.
Lütfen İletişim Tercihinizi Belirtiniz.
Lütfen Konuyu Belirtiniz.
Lütfen Mesajınızı Yazınız.

Elektrik fiyatlarını, zamları/indirim oranlarını kim belirler?

Elektrik fiyatları EPDK tarafından düzenlenir ve yılın dört çeyreğinde ve Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK) istediğinde/istediği dönemlerde Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK) web sitesinde yayınlanır. http://www.epdk.org.tr/Detay/Icerik/3-0-0-92/tarifeler linkinden erişim sağlanabilen fiyatları şirket veya bölge ayrımı yapılmaksızın bütün tüketiciler görüntüleyebilir. Tüm Türkiye için aynı fiyat geçerlidir hiçbir bölgede/şirkette (Serbest Tüketici ve Son Kaynak Tedariği Tarifesi Yüksek Tüketimli Tüketiciler dışında) değişiklik göstermez.

Faturamı nasıl hesaplarım?

EPDK web sitesinde yer alan http://lisans.epdk.org.tr/epvys-web/faces/pages/online/tarifeFatura/tarifeFatura.xhtml linkinden elektrik faturalarınızı hesaplayabilirsiniz.

Elektrik Faturamı nasıl ödeyebilirim?

Elektrik faturalarında da belirtildiği gibi elektrik faturalarınızı Akedaş Tüketici İşlem Merkezlerimizden, Faturamatik Akedaş Yetkili Ödeme Merkezlerinden hiçbir ek ücret ödemeden ve Anlaşmalı Bankalardan Otomatik Ödeme Talimatı vererek ya da Online Bankacılık Hizmetini kullanarak ödeyebilirsiniz.

Faturamın yanlış olduğunu düşünüyorum, ne yapmalıyım?

Öncelikle EPDK web sitesinden http://lisans.epdk.org.tr/epvys-web/faces/pages/online/tarifeFatura/tarifeFatura.xhtml linki üzerinden bilgilerinizi girerek faturanızı hesaplayabilirsiniz. Okuma dönemleri ve mevsimsel olarak sizin tüketimleriniz değişiklik gösteriyor olabilir. Eğer hala yanlışlık olduğunu düşünüyorsanız 444 46 02 numaralı Çağrı Merkezimizi arayabilir ya da size en yakın Tüketici İşlem Merkezimizi ziyaret ederek Müşteri Temsilcilerimizden yardım alabilirsiniz.

Bilgilerimi Neden Güncellemeliyim, Nasıl Güncelleyebilirim?

Siz değerli tüketicilerimizin Akedaş Elektrik Perakende Satış A.Ş. ile ilgili bütün işlemlerini daha kolay, daha hızlı ve daha sorunsuz bir şekilde gerçekleştirebilmeleri ve elektrik abonelikleri ile ilgili her türlü bilgilendirmeden haberdar olabilmeleri için şirketimizde kayıtlı olan bilgilerinin güncel olması gerekmektedir. Bilgilerinizi 444 46 02 numaralı Çağrı Merkezimizi arayarak ya da size en yakın Tüketici İşlem Merkezimizi ziyaret ederek güncelleyebilirsiniz.

Abonelik başvurusunda bulundum. Elektriği ne zaman kullanmaya başlayabilirim?

Elektrik Piyasası Tüketici Hizmetleri Yönetmeliği, ”Perakende Satış Sözleşmesi’nin İmzalanması” başlıklı 22. Maddesi kapsamında görevli tedarik şirketi, usulüne uygun olarak yapılan ve imzalanan başvuruları aynı gün içerisinde kayıt altına alır. Aynı yönetmeliğin 49. Maddesi kapsamında bildirimin yapıldığı andan itibaren veya dağıtım şirketine ilişkin yükümlülüğün yerine getirildiği andan itibaren dağıtım şirketi; İmar yerleşim alanında 24 saat içerisinde, imar yerleşim alanı dışında 48 saat içerisinde, elektrik enerjisini bağlar. Eğer elektrik kullanımına bu süreler dahilinde hala başlayamadıysanız bir sorunla karşılaşmış olunabilir bu durumda 444 46 02 numaralı Çağrı Merkezimizi arayarak başvuruda bulunabilirsiniz.

Güvence bedeli nedir? Neye göre ödeme yapılmaktadır?

Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK) Elektrik Piyasası Tüketici Hizmetleri Yönetmeliği 25. Maddesi’nde ‘Görevli tedarik şirketi, kullanım yerinin değişmesi ve/veya perakende satış sözleşmesinin sona ermesi veya sözleşmenin feshi hâlinde, tüketicinin elektrik enerjisi tüketim bedelini ödememesi ihtimaline karşılık olarak, borcuna mahsup etmek üzere güvence bedeli talep eder.’ Güvence Bedeli hesaplaması da yine Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK) Elektrik Piyasası Tüketici Hizmetleri Yönetmeliği 26. Maddesi’nde ‘Görevli tedarik şirketi ile sözleşme imzalayan tüketicinin güvence bedeli, tesisin veya kullanım yerinin gücü dikkate alınarak, abone grupları itibarıyla EPDK kurul onayı ile yürürlüğe giren birim bedel üzerinden hesaplanır.’ Hükmünde belirtilmiştir. Hesaplanan bu bedelin sözleşme başvurusu sonrasında ödenmesi gerekmektedir.

Güvence bedeli iadesini nasıl alabilirim?

Güvence bedeli iadesi başvurunuzu size en yakın Müşteri İlişkileri Merkezimize gidip matbu dilekçemizi doldurarak gerçekleştirebilirsiniz. Tespit edilen nakit güvence bedeli, güncelleme oranı kullanılarak güncellenir. Güncelleme yapılmasını takiben, tüketicinin görevli tedarik şirketine olan tüm borçlarını ödemesinden sonra varsa güncellenmiş güvence bedelinin bakiyesi, talep tarihinden itibaren en geç beş iş günü içerisinde tüketicinin talep ettiği ödeme şekline göre iade edilir. Güvence bedeliniz başvuru esnasında beyan edeceğiniz IBAN numarasıyla belirlenen sürede hesabınıza yatırılacaktır.

AKEDAŞ ELEKTRİK PERAKENDE SATIŞ ANONİM ŞİRKETİ
Gayberli Mahallesi 28043 Sokak A Blok No:45/A Onikişubat Kahramanmaraş / TÜRKİYE
Tel: 0 344 223 53 20
Fax: 0 344 223 53 24
Müşteri Temsilcisi: 444 46 02
E-Mail: bilgi@akedas.com.tr
Akedaş Elektrik Perakende Satış Anonim Şirketi 2018 Copyright
Çerez Politikamız